
Karhu-Futis T2015-2016 pelasi eilen 8.6. viimeiset T11 sarjan pelit ennen Alandia Cup turnausta. Tuloksena peleistä oli voitot MuSasta ja Ilveksen T2016 ryhmästä ja tasapeli YIlvestä vastaan. Kevään ja alkukesän aikana joukkueemme on pelannut sarjassa 13 peliä, 10 voittoa, 3 tasapeliä. Eilen Ilves peli oli hyvä, kahdessa muussa oma pelimme meni vähän pelailuksi.
Tyttöjen peli on kehittynyt alkukauden aikana isoin askelin. Talvella näytti välillä vähän huonommalta. Maalinteko-ongelmista on pikku hiljaa päästy, puolustus toimii. Isoimmat ongelmat ehkä ovat vastustajan saadessa pallon tai rakennellessa hyökkäystään. Yritämme pelata kovalla vauhdilla ja taas välillä otamme pelistä vauhdin pois. Pelin rakentelu onnistuu ihan ok tasolla ja välillä pelaamme myös vähän pidemmillä syötöillä. Maalissa kevään aikana on käynyt 6-7 tyttöä.
Alandia Cupiin lähdemme kahdella ryhmällä Ensimmäisenä pelipäivänä vastassa on PIF ja MPS ja toisella ryhmällä IFK Mariehamn. Lähdemme hakemaan Ahvenanmaalta hienoja kokemuksia, iloista mieltä ja hyviä pelejä. Katsotaan mihin rahkeet riittävät. Lohkosta jatkoon pääseminen käytännössä vaatisi lohkovoiton. Päivittelemme tänne uutisia, kun pelit lähtevät käyntiin.
| 09.06.2026 10.41 | Karhu-Futis T2015-2016 valmiina Alandia Cupiin |
| 27.05.2026 09.35 | Karhu-Futis T2015-2016 hakee uusia pelaajia |
| 27.05.2026 09.18 | Karhu-Futis T2015-2016 jatkoi pelejään ilman tappioita Kyröskoskella 26.5. |
| 18.05.2026 09.26 | Karhu-Futis T2015-2016 jatkoi pelejään Herralahdessa sunnuntaina 17.5. |
| 03.05.2026 10.09 | MynPa:n Mainio-turnauksesta (2.5.) neljäs peräkkäinen turnausfinaali |
| 28.04.2026 09.42 | Karhu-Futiksen T2015-2016 tyttöjen sarjakausi alkoi Tampereella (27.4.) |