Karhu-Futis T2015-2016 jatkoi pelejään ilman tappioita Kyröskoskella 26.5.
T10-11 2015-2016Julkaistu: 27.05.2026 09.18

Karhu-Futis T2015-2016 jatkoi pelejään ilman tappioita Kyröskoskella 26.5.

T11 sarjan pelit jatkuivat tiistaina Kyröskoskella. Karhu-Futis T2015-2016 kohtasi peli-illan aikana lyhyissä 20 min peleissä Fc Jazz/Luve YJ:n 1-0, Apassit 3-0, Hakan 3-0 ja Akaa YJ:n 3-0. Näin kymmenen pelatun T11 pelin jälkeen joukkueella on 8 voittoa, kaksi tasapeliä. Illan aikana joukkue ei päästänyt maaliakaan. Maalissa peleissä kävi 5 eri tyttöä! Pelit sujuivat joukkueen hallinnassa, eikä loppujen lopuksi illan aikana kovinkaan monta hyökkäystä meidän päähän tullut. Maalintekopaikkoja tuhlailimme taas sitten aivan liikaa. Hyvää on, että pelisysteemi niitä nyt tuottaa mutta viimeistely pakkaa kyllä jäämään heikoksi. Tiistaina meillä oli kaikissa neljässä pelissä sopivasti myötätuuli takana, joka myös vaikutti peleihin.

Kohti Ahvenanmaata mennään. Pari viikkoa aikaa parantaa vielä peliä. Yritetään harjoituksissa korjata pieniä virheitä vielä pois. Esimerkkinä käy hyvin syötön jälkeinen liike. Monesti meillä syötön antaja jää ihailemaan omaa syöttöään ja liike loppuu : ) Tällä viikolla yksi tytöistä käy vielä T12 pelissä auttamassa toista seuran joukkuetta, torstaina harjoitellaan ja sen jälkeen jännitetäänkin todistuksia ja kouluvuoden loppumista.